Waarom doe je dit?

Deze vraag kreeg ik afgelopen week van een onderneemster die mij een berichtje stuurde via facebook. Inderdaad dat vraag ik mijzelf ook wel eens af, waarom doe ik dit? Zoals veel inmiddels al weten heb ik zelf ook een kleine onderneming gehad. Ik weet dus heel goed hoe moeilijk het is om er ook maar een beetje tussen te komen. Heb je niet heel veel ervaring? dan is het bijna een kansloze missie. Of je moet een gigantisch startbudget hebben? maar dat zijn uitzonderingen, laten we eerlijk zijn.

Ik zie dit stiekem ook wel als een stil protest, een tijd terug vroeg ik een beheerder van een grote facebookpagina met een grote blogpagina of ik een artikel mocht verloten van mijn onderneming . Dit was geen probleem als ik eerst even een bedrag van rond de €600 euro overmaakte! Gekkenwerk!! absurt gewoon! dat zijn toch geen bedragen? voor (kleinere) ondernemers? Ik doe het gratis!! *zolang het geen dagtaak is*

Ik denk toch dat dit de grootste reden is geweest, maar daarnaast moet ik ook bekennen dat ik het met heel veel plezier doe en het ook echt wel als een hobby zie! Leuke reacties van ondernemers en leden, dat is ook heel wat waard!

Groetjes Miranda

Laten jullie hieronder een berichtje achter? Gezellig!

 

 

9 gedachten over “Waarom doe je dit?

  1. Ik vind het een topidee en hartstikke leuk bedacht. Zo krijgen de startende ondernemers ook de kans om hun producten op een leuke manier aan het publiek te tonen zonder dat ze bijna meteen weer failliet gaan. Veel succes !!

    Like

  2. Echt leuk hoe je dit doet! De verhalen zijn vrolijk en luchtig, de site ziet er prachtig uit en je maakt er heel veel mensen gelukkig mee door ze een stapje verder te helpen met het vergroten van hun bekendheid op internet.

    Like

Plaats een reactie