Gratis? haha echt niet….echt wel…

 

 

Afgelopen week wilde ik graag de loting van een onderneemster wat extra onder de aandacht brengen. Ik benaderde hiervoor een Facebook pagina met heel veel leden. (je kan het altijd proberen toch?) Na enige uitleg over wat ik deed en hoe het werkte kreeg ik tot mijn stomme verbazing als reactie. ‘ ik ben zelf ook ondernemer en 1 ding wat ik weet, gratis bestaat niet ha ha’  Ik durf met volle overtuiging te zeggen dat ik alle deelnemers van Geef eens wat weg nog nooit om 1 cent heb gevraagd. Zolang ik het nog als leuke hobby kan zien, gaan we lekker zo door. En het gaat leuk! Geef eens wat weg groeit lekker door. Ondernemers reageren ook op elkaars lotingen, geven ook de Facebook pagina’s van mede ondernemers een like en zo hoort het! Zo help je elkaar.

Toch wil ik Son’s Design even wat extra in het zonnetje zetten Son’s Design maakt prachtige naambanners en  heeft uiteindelijk meerdere leden in het zonnetje gezet. Ze heeft prachtige naambanners verloot. Niet gewoon 1 nee veel meer. Zonder dat er ook maar iemand naar heeft gevraagd. Achter de schermen is ze trouwens ook heel gezellig. Reageert enthousiast op andere ondernemers en vandaag kreeg ik zelfs een verassing op mijn deurmat! Hoe lief is dat? Bedankt Son’s Design! Ze heeft geen website maar wel een gezellige Facebook pagina. Neem zeker even een kijkje. Ik kreeg een super leuke sleutelhanger met de namen van mijn drie dochters. *bofkont*

Groetjes Miranda

*Laten jullie hieronder een reactie achter? Gezellig*

5 gedachten over “Gratis? haha echt niet….echt wel…

Plaats een reactie